Job 150 van 621


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

Heb je al enkele jaren ervaring binnen de HR en ben je klaar voor iets nieuws? Ben je op zoek naar een gevarieerd takenpakket binnen soft & hard HR?

Bedrijfsomschrijving

Onze klant is een dynamische organisatie die gespecialiseerd is in het leveren van apparatuur aan zowel winkels als online retailers. Momenteel zoeken zij een HR-officer die de HR-directeur zal bijstaan.

Het bedrijf is gevestigd in Mechelen en is gemakkelijk bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer.

Omschrijving

  • Verantwoordelijk voor de algemene HR-administratie en het beheer van personeelsdossiers.
  • Beheer van de aanwezigheidsregistratie van alle medewerkers.
  • Betrokken bij het volledige rekruteringsproces van A tot Z, inclusief het opzetten van wervingscampagnes, het schrijven en plaatsen van vacatures, en het selecteren van kandidaten.
  • Onderhouden van relaties met selectie- en uitzendkantoren en het doorgeven van uren aan interim partners.
  • Verantwoordelijk voor de onboarding van nieuwe werknemers.
  • Deelnemen aan verschillende HR-gerelateerde projecten, zoals opleidingen, en het uitvoeren van ad hoc administratieve taken.

Jouw profiel

  • Je hebt al enkele jaren ervaring binnen HR of je beschikt over een bachelor diploma in HR/ administratie.
  • Je hebt een goede talenkennis van het Nederlands en Engels, Frans is een plus.
  • Kennis Office pakket is een must, SAP is een plus.
  • Je bent goed georganiseerd, accuraat, discreet en betrouwbaar.
  • Je bent communicatief, pro actief en neemt graag initiatief.
  • Zelfstandig als in een team werken is voor jou geen probleem.
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren

Aanbod

  • Een boeiende en afwisselende functie met ruimte voor zelfontplooiing en eigen inbreng.
  • Aantrekkelijk salarispakket i.f.v. je ervaring, met extra legale voordelen (Maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, anciënniteit- en extralegale vakantiedagen, leuke bedrijfsevenementen, fietsvergoeding).
  • Vast contract na succesvolle interim periode.


Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht